وب سایتهای پر کاربرد ارز دیجیتال

وب سایتهای مرتبط با ارز دیجیتال بسیار گسترده میباشد در این صفحه سعی شده است پر کاربردترین وب سایتها معرفی شود

وب سایتهای مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال

برای مشاهده قیمتهای ارز دیحیتال میتوانید از دو وب سایت زیر استفاده نمایید.

وب سایتهای تحلیل فاندامنتال ارز های دیجیتال

1- لونار کراش را با اختلافی ملموس می‌توان بهترین وب‌سایت رصد احساسات معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی دانست. برای مشاهده وب سایت اینجا کلیک کنید.

2- مساری اطلاعات جامعی از دنیای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا کوین‌های ارزشمندی را شناسایی و به پورتفو (سبد سرمایه‌گذاری) خود اضافه کنید که میان هزاران کوین موجود در بازار پنهان مانده‌اند. برای مشاهده وب سایت اینجا کلیک کنید.

3- گلس‌ نود را می‌توان یکه‌تاز ارائه اطلاعات درون‌زنجیره‌ای در خصوص اندیکاتورهای بازارهای ارز دیجیتال، به‌ویژه بیت کوین و اتریوم دانست. برخی از داده‌های مفید درون‌زنجیره‌ای این پلتفرم شامل آدرس‌های فعال، اطلاعات مربوط به بازار ابزارهای مشتقه، داده‌های صرافی‌ها، کارمزد تراکنش‌ها، فعالیت ماینرها و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. برای مشاهده وب سایت اینجا کلیک کنید.

4- سانتیمنت نیز ابزاری برای تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال است و فرصت‌هایی بر مبنای داده‌های بازار در اختیار شما می‌گذارد. این ابزار اساساً داده‌های استخراج‌شده از شبکه‌های اجتماعی و داده‌های مربوط به توسعه‌ درون‌زنجیره‌ای را برای بیش از ۹۰۰ پروژه ترکیب می‌کند و آن را به‌شکل ساده‌ و قابل‌فهم به شما تحویل می‌دهد.برای مشاهده وب سایت اینجا کلیک کنید.

5-  اگر شما نیز زمان زیادی صرف جستجو در وب‌سایت‌ها و پیام‌رسان‌های مختلف برای اخبار جدید در حوزه ارزهای دیجیتال می‌کنید، کریپتوپنیک ویژه شما طراحی شده است تا در زمان‌ مفیدتان صرفه‌جویی کند. برای مشاهده وب سایت اینجا کلیک کنید.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ترکیه و دبی چیکار کنیم؟
مقالات مربوط به ارزهای دیجیتال
وب سایتهای پر کاربرد ارز دیجیتال