هزینه و زمان ثبت شرکت در ترکیه

در این مقاله سعی شده است هزینه و زمان ثبت شرکت در ترکیه ارائه شود

هزینه و زمان ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه یکی از محبوب ترین و کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری در این کشور است. با این روش سرمایه گذاری می‌توانید ظرف مدت 5 سال اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید. اما ثبت شرکت در این کشور قوانین و مراحل خاص خود را دارد و قبل از هر اقدامی باید با هزینه ثبت شرکت در ترکیه، مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه، مراحل ثبت شرکت در ترکیه، مزایا و معایب ثبت شرکت در ترکیه، شرایط ثبت شرکت در ترکیه و قوانین ثبت شرکت در ترکیه 2023 آشنا شوید.

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت

صفر تا صد مدت زمان ثبت شرکت Limited و Anonim در ترکیه حدود ۵ روز کاری می باشد. جالب است بدانید که برای ثبت شرکت در ترکیه بر خلاف ادعای بسیاری از موسسات نیاز به وکیل نمی باشد و خود شخص می تواند با کمک مشاور مالی و حقوقی کار ثبت شرکت را انجام دهد.

هزینه ثبت شرکت در ترکیه

شما پس از ثبت شرکت نیز هزینه هایی برای نگهداری شرکت خواهید داشت. این هزینه ها شامل اجاره دفتر، هزینه محاسبه چی و هزینه سالیانه دفاتر و حسابرسی می باشد.

همچنین هزینه ماهیانه ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ لیر برای محاسبه چی نیز باید پرداخت کنید. همچنین می توانید برای کاهش هزینه ها از دفاتر اشتراکی نیز استفاده کنید که در این صورت هزینه اجاره دفتر نیز نخواهید داشت.

هزینه دفاتر مجازی و یا همان اشتراکی از ماهیانه ۲۵۰ لیر شروع می شود.

در زیر تمام هزینه های جانبی و نگهداری آن به طور خلاصه درج شده است:
1- هزینه ماهیانه دفتر ۲۵۰ لیر
2- هزینه ماهیانه حسابدار ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ لیر
3- مالیات حداقل کارکرد شرکت ۸۷ لیر
4- مهر شرکت (‌فقط یکبار) ۱۵۰ لیر

هزینه و زمان ثبت شرکت در ترکیه