هزینه ثبت شرکت در دبی

در این مقاله سعی شده است اطلاعات مختصری از هزینه ثبت شرکت در دبی ارائه شود
هزینه ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت در دبی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و به همین دلیل کارشناس‌های حامی مهاجر پکیج های زیادی را به شما معرفی خواهند کرد که هر کدام هزینه متفاوتی را با دیگری دارد. در این بخش فقط به صورت کلی بیان خواهیم کرد که برای ثبت شرکت در دبی چه هزینه‌هایی را باید مد نظر بگیرید.

هزینه اخذ لایسنس شرکت در دبی

بسته به اینکه چه نوع کاربری را برای شرکت خود در امارات نیاز دارید، هزینه متفاوتی را باید برای ثبت شرکت دبی بپردازید. هزینه فرايند درخواست نام و دریافت تاییدیه و ثبت لایسنس مربوط به این بخش است.

مجوزها و لایسنس ها برای فعالیت شرکت در دبی و امارات

چند نوع لایسنس و مجوز ثبت شرکت در دبی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل سه لایسنس زیر می‌شود:

مجوز تجاری (Commercial License) : برای افرادی که قصد تجارت در دبی را دارند و انجام قصد واردات و صادرات در دبی دارید.
مجوز تولیدی یا صنعتی (Industrial License) : برای ایجاد کارگاه‌ها یا کارخانه‌هایی که قصد دارند، کالایی را در دبی فرآوری یا تولید کنند.
مجوز خدماتی (Professional License) : برای ایجاد شرکت های خدماتی در دبی که شامل : شرکت حسابداری، شرکت خدمات پزشکی، سالن زیبایی، خدمات چاپ و نشر، مشاوره مدیریت و… می‌شود.

شما باید بدانید که هدفتان چیست و قصد دارید کدام لایسنس را انتخاب کنید. به طور مثال حتی اگر لایسنس تجاری ثبت شرکت در دبی را انتخاب کنید. باز هم باید انتخاب کنید که به لایسنس 1 گروه نیاز دارید یا آنکه نیاز دارید لایسنس 2 گروه یا جنرال ترید اخذ کنید. هرکدام از لایسنس ها نیز هزینه خاص خود را دارید.

هزینه ترجمه مدارک و پرداخت هزینه های دفترخانه

این هزینه شاید کم‌ترین هزینه برای ثبت شرکت در دبی باشد. با توجه به دارالترجمه هزینه‌هایی متفاوتی برای این بخش وجود خواهد داشت.

هزینه دفتر کار مجازی در دبی

برای ثبت شرکت در دبی الزامی به خرید یا اجاره ملک در دبی ندارید. شما می‌توانید با پرداخت هزینه دفتر کار مجازی در دبی این کار را انجام دهید.

هزینه اخذ کارت اقامت امارات

به ازای خودتان و هر نفر از اعضای خانواده که قصد اخذ کارت اقامت امارات را دارند، باید هزینه‌ای به منظور پرداخت کارمزد صدور کارت اقامت امارات پرداخت کنید.

هزینه افتتاح حساب در امارات

بعد از ثبت شرکت می‌توانید افتتاح حساب در دبی را انجام دهید. مسلما این کار نیز هزینه خاص خود را خواهد داشت که باید آن را نیز در نظر بگیرید.

هزینه ثبت شرکت در دبی