نکات مهم انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

نکات مهم انتخاب کیف پول ارز دیجیتال
نکات مهم در زمان انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال

1- کوین‌های پشتیبانی‌شده

برخی از کیف پول‌ها تک‌ارزی هستند و برخی دیگر از ده‌ها کوین و توکن مختلف پشتیبانی می‌کنند.

2- خدمات مختلف

اگر قصد دارید از سرویس‌های سهام‌گذاری یا کسب سود در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز استفاده کنید، حتماً وضعیت ارائه خدمات جانبی کیف پول مانند امکان سهام‌گذاری توکن‌ها یا اتصال به پلتفرم‌های دیفای را هم بررسی کنید.

3- دسترس‌پذیری

اگر قصد دارید روزانه ترید کنید، بهتر است با کیف پولی آنلاین و دسترس‌پذیرتر کار کنید. به‌ تناسب تعداد دفعاتی که از کیف پول استفاده می‌کنید، راحتی اتصال آن به شبکه را در نظر بگیرید.

کیف پول ارز دیجیتال

4- رابط کاربری

اگر به‌تازگی وارد فضای ارزهای دیجیتال شده‌اید، احتمالاً به کار با کیف پول‌های پیچیده‌تر تمایل چندانی ندارید. با اندکی جست‌وجو در گوگل می‌توانید کیف پول‌هایی را انتخاب کنید که رابط کاربری ساده‌تر و دوستانه‌تری دارند.

5- اصالت اپلیکیشن‌

مطمئن شوید که از اپلیکیشن‌های کم‌مخاطب دور می‌مانید. حتماً کیف پول را از وب‌سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید و مراقب اپلیکیشن‌ها و افزونه‌های جعلی باشید.

6- پیام‌های کلاهبرداری

هرگز اطلاعات حساس کیف پولتان مانند عبارت بازیابی یا گذرواژه یا پین‌کُد را با هیچ‌کس حتی تیم پشتیبانی کیف پول به‌اشتراک نگذارید. به‌عبارت‌دیگر، هر پیام یا ایمیلی که مبنی‌بر به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات خصوصی کیف پولتان دریافت کردید (حتی در کیف پول‌های امانی)، بی‌شک جعلی و کلاه‌برداری است.

7- محافظت از دستگاه

کیف پول‌هایتان را به‌روز نگه دارید و مطمئن شوید که فایروال و آنتی‌ویروس‌های دستگاهتان هم به‌روز هستند. همچنین، تا‌حدممکن از دستگاه‌های غیرشخصی مانند کامپیوتر مشترک استفاده نکنید.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ترکیه و دبی چیکار کنیم؟
مقالات مربوط به ارزهای دیجیتال
نکات مهم انتخاب کیف پول ارز دیجیتال