لیست مشاغل مورد نیاز دبی

در صورتی که قصد مهاجرت کاری به دبی را دارید حتما قبل از مهاجرت از لیست مشاغل مورد نیاز دبی مطلع شوید

مشاغل مهندسی در امارات

این حرفه با توجه به تغییرات بزرگی که در آن رخ داده، یکی از شغل های مورد نیاز در دبی و امارات است. هر مهندسی با هر گرایش می‌تواند شغل مورد نظر خود را در امارات بیابد.

اما الویت با مهندسان شیمی و یا مهندسان نفت است. میزان حقوق دریافتی این شغل در کشور امارات بسیار بالا است.

مشاغل برنامه نویسی در امارات

از دیگر شغلهای مورد نیاز در دبی و سایر شهرهای امارات، توسعه دهندگان و برنامه نویسان هستند. با توجه به افزایش تعداد استارتاپ‌‌های آنلاین، نیاز به توسعه دهنگان نرم افزار و آمار مهاجرت به امارات در این حوزه نیز بالا رفته است.

مشاغل پزشکی و کادر درمان در امارات

مشاغل پزشکی همیشه در لیست شغل های مورد نیاز دبی و سایر شهرهای امارات هستند. تقاضای این حرفه از سال 2020 تاکنون بیشتر شده و تامین سلامت مردم از امور حیاتی  مسئولان کشور امارات محسوب می‌شود.

مشاغل روزنامه نگاری در امارات

اگر یک نویسنده خبری و یا ویراستار هستید، امکان استخدام در یکی از مجلات معروف آنلاین شهرهای امارات مشغول را دارید. امروزه بیشتر افراد تمایل دارند نسخه‌های دیجیتالی اخبار روز دنیا را مطالعه کنند.

مهاجرت کاری به دبی

مشاغل فروش در امارات

حفظ و دوام مشاغل نیاز به توسعه و به روز رسانی مداوم برنامه‌های کاری دارد. بازار کار امارات متحده عربی شاهد تقاضای گسترده‌ای از متخصصان توسعه تجارت و فروش است.

مشاغل دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در امارات

شرکت‌ها و مجموعه‌های آنلاین زیادی در کشور امارات متحده عربی در حال راه‌اندازی هستند. این شرکت‌ها برای آنکه برند خود را جهانی کنند نیاز به متخصصان بازاریابی، کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و متخصصان سئو دارند.

این مشاغل از شغلهای مورد نیاز در دبی و کشور امارات است. بازاریابی اصولی همیشه رمز موفقیت هر شرکتی باقی خواهد ماند. مجموعه سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی ابزاری برای رسیدن به موفقیت قلمداد می‌شوند

مشاغل طراحی، عکاسی و نویسندگی در امارات

یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز امارات شغل‌های خلاقانه طراحی، عکاسی و نویسندگی است. شرکت‌ها و آژانس‌های مختلفی در کشور امارات به گرافیست‌های ماهر، نویسندگان و عکاسان خلاق نیاز دارند.

لیست مشاغل مورد نیاز دبی