راهنمای جامع لیر ترکیه برای مسافران

راهنمای جامع لیر ترکیه برای مسافران​

اگر قصد مسافرت به ترکیه را دارید یکی از مهمترین اطلاعاتی که بایستی داشته باشید اطلاعات در مورد ارز ترکیه (لیر ترکیه) میباشد. در این صفحه سعی کردیم تمام اطلاعات مورد نیاز شما را ارائه دهیم.

1- برای آشنایی کامل با لیر ترکیه و انواع اسکناس و سکه های پول کشور ترکیه اینجا کلیک کنید.

2- بهترین مکان برای تبدیل پول در ترکیه کجاست؟ شما می توانید پولتان را در صرافی ها به راحتی تبدیل کنید اما پیشنهاد می کنیم تحت هیچ شرایطی آن را در فرودگاه یا هتل ها تبدیل نکنید؛ چرا که نرخ کمیسیون سنگینی به آن تعلق می گیرد و در برگشت، پول کمتری گیرتان می آید و بنابراین شمایید که ضرر می کنید. برای مطالعه کامل اینجا کلیک کنید.

3- توصیه‌های هولدینگ دیوانی برای تبدیل ارز در ترکیه​ : همانطور که در جریان هستید نرخ تبدیل ارز در ترکیه مخصوصا شهر استانبول بسیار متنوع میباشد و در صورت عدم دقت در تبدیل ارز متحمل ضررهای زیادی خواهید شد. هولدینگ دیوانی در این زمینه خود را متعهد میداند تا با ارائه اطلاعات صحیح و درست به شما عزیزان جلوی ضررهای شما را بگیرد. برای مطالعه کامل اینجا کلیک کنید.

4- برای سفر به ترکیه بهتر است چه ارزی همراه خود داشته باشیم؟​ یکی از سوالات اصلی مسافران به کشور ترکیه هواره این مورد میباشد که چه ارزی با خود ببریم. در این بخش سعی کردیم اطلاعات مفید و مختصری در این مورد به شما ارائه دهیم برای مطالعه کامل اینجا کلیک کنید.

لیر ترکیه
راهنمای جامع لیر ترکیه برای مسافران