خرید و اجاره ملک در ترکیه و دبی​

خرید و فروش و اجاره ملک در ترکیه و دوبی​

خرید و اجاره ملک به منظور اقامت یا اسکان در ترکیه و دبی یکی از دغدغه های اصلی ایرانیانی که قصد مهاجرت، اقامت، مسافرت، تحصیل و … در ترکیه و دبی را دارند می باشد. به همین دلیل هولدینگ دیوانی در زمینه خرید و فروش و اجاره املاک متشکل از مشاوران زبده ای میباشد که میتوانند شما را با توجه به نیازتان راهنمایی نمایند.

نکات ضروری که برای خرید و فروش، اجاره ملک و همچنین زندگی در ترکیه باید بدانید :

1- با توجه به گستردگی قیمت و شرایط املاک در ترکیه بیشتر ایرانیان در این زمینه نمیتوانند تصمیم درست بگیرند و نیازمند مشاوره می باشد.

2- خرید خونه در ترکیه از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌های دریافت اقامت و شهروندی ترکیه محسوب می‌شود بنابراین اگر نمی‌خواهید درگیر فرایند طولانی مهاجرت شوید اقدام به خرید آپارتمان در ترکیه می‌تواند بهترین گزینه باشد.

3- ترکیه مزایای زیادی برای ایرانیان دارد، از جمله نزدیکی به ایران، عدم نیاز به کسب ویزا برای ورود به کشور و قرابت فرهنگی مردمان این سرزمین با ایرانیان.

4- از نظر هزینه‌ی زندگی ترکیه مشابه ایران است و شما می‌توانید پس از دریافت اقامت از امتیازات این کشور برای شهروندانش استفاده کنید.

با توجه به توضیحات ارائه شده همواره در خرید ملک در ترکیه دقت لازم را داشته باشید تا متضرر نشوید. همچنین برای اجاره ملک نیز حتما به مشاوران یا دفاتر معتبر مراجعه نمایید چرا که غفلت در این زمینه میتواند هزینه زندگی شما را در ترکیه تا چندین برابر بیشتر کند.

لطفا شماره تماسی وارد نمایید که واتس اپ یا تلگرام در آن فعال باشد
لطفا برای مشاوره بهتر درخواست خود را برای ما بنویسید تا بعد از مطالعه توسط کارشناسان با شما تماس گرفته شود.
تصاویر یکی از آپارتمانهای که به صورت روزانه و هفتگی واقع در استانبول خیابان استقلال اجاره داده میشود
خرید و اجاره ملک در ترکیه و دبی