ثبت نام دانشگاه در ترکیه و دبی

ثبت نام دانشگاه در ترکیه و دبی

سالانه بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان ترکیه و دبی را برای تحصیل انتخاب می­کنند، دانشجویان و دانش ­آموزان ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به دلیل روابط بسیار خوبی که ترکیه و دبی با اروپا دارد، دانشجویان ترجیح می­دهند تحصیل در ترکیه و دبی را به عنوان سکوی پرتاب به سمت اروپا و آمریکا انتخاب کنند.ثبت نام دانشگاه نیز یکی از موارد چالش بر انگیز میباشد که هولدینگ دیوانی این خدمات را به بهترین کیفیت برای شما ارائه میدهد.

برخی از مزایای تحصیل در ترکیه

ترکیه در طول تاریخ به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی، همیشه با کشورهای مختلف دنیا در تعامل بوده و پلی بین آسیا و اروپا به حساب می آید.

شرایط جغرافیایی مناسب همراه با رتبه علمی قابل قبول باعث شده دانشجویان، این کشور را به عنوان یک مسیری برای پیشرفت علمی و سکوی پرتاپ به دانشگاه های عالی در نظر بگیرند.

هر سال به تعداد دانشجویانی که برای تحصیل به کشور ترکیه مهاجرت می­کنند افروزه می­شود اما دلیل اصلی این انتخاب چیست؟

طبق رتبه بندی های جهانی، دانشگاه های ترکیه در میان 50 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و از نظر دسترسی به آموزش و کیفیت سطح آموزش می­توان گفت کشور ترکیه در این زمینه عملکرد قابل توجهی داشته است.

بیش از 200 دانشگاه در کشور ترکیه قرار دارد که پذیرای دانشجویان بین المللی هستند. با توجه به تعداد بالای دانشگاه های ترکیه می­توان گفت در هر شهر ترکیه یک دانشگاه وجود دارد.

هزینه های زندگی تقریبا برابر با ایران و مزایای دیگری که باعث میشود بیشتر ایرانیان ترکیه را برای تحصیل انتخاب نمایند.

لطفا شماره تماسی وارد نمایید که واتس اپ یا تلگرام در آن فعال باشد
لطفا برای مشاوره بهتر درخواست خود را برای ما بنویسید تا بعد از مطالعه توسط کارشناسان با شما تماس گرفته شود.
ثبت نام دانشگاه در ترکیه و دبی