افتتاح حساب در ترکیه و دبی​

افتتاح حساب در ترکیه و دبی​

افتتاح حساب در یک کشور خارجی همواره دغدغه بسیاری از ایرانیام مقیم خارج از کشور میباشد. این کار توسط هولدینگ دیوانی به آسانی و در اسرع وقت برای شما انجام میپذیرد.

افتتاح حساب در ترکیه و دبی​

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن خرید آنلاین از سایت‌های خارجی و بین المللی، اهمیت و ضرورت داشتن یک حساب بین المللی بیشتر از پیش حس می‌شود. حسابی که از اعتبار بالایی برخوردار باشد و با آن بتوانیم کلیه پرداخت‌ها در سایت‌های خارجی را انجام دهیم. با توجه به اعمال تحریم‌ها، ترکیه یکی از مناسب‌ترین کشورها برای کاربران ایرانی می‌باشد.

مزایای افتتاح حساب در ترکیه

1- امکان دریافت کردیت کارت معتبر بین المللی

2- امکان تبادلات بانکی و انتقال وجه بین المللی از طریق صرافی

3- قابلیت استفاده از کارت اعتباری برای خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی

4- امکان استفاده از کارت اعتباری برای خرید حضوری از طریق دستگاه Pos

5- پرداخت سود سالیانه یا ماهیانه از بانک‌های ترکیه

ترکیه بانک‌های مختلفی دارد که می‌توان در هر یک از آن‌ها نسبت به افتتاح حساب اقدام کرد. البته از آنجایی که بسیاری از بانک‌های جهان کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند، بنابراین محدودیت‌هایی برای ایرانیان وجود دارد و نمی‌توان در هر بانک ترکیه حساب افتتاح کرد. بهترین بانک ترکیه که برای کاربران ایرانی مناسب می‌باشد، زراعت است. از جمله مزایای  زراعت بانک ترکیه می‌توان به مدیریت حساب آنلاین، دریافت وجه از سایر کشورها، دریافت ویزاکارت به نام متقاضی، دریافت مسترکارت، افتتاح حساب سپرده گذاری برای دریافت سود، افتتاح حساب یورو، دلار و لیر، اتصال بانک زراعت ترکیه به سیستم بانکداری جهان، امکان خرید اینترنتی و … اشاره کرد.

لطفا شماره تماسی وارد نمایید که واتس اپ یا تلگرام در آن فعال باشد
لطفا برای مشاوره بهتر درخواست خود را برای ما بنویسید تا بعد از مطالعه توسط کارشناسان با شما تماس گرفته شود.
افتتاح حساب در ترکیه و دبی